مدیرعامل شرکت فرو سیلیسیم گفت: شرکت فروسیلیسم منیزیم و آتین گناباد بزرگ‌ترین طرح صنعتی در جنوب خراسان رضوی با ۱۸۰۰ میلیارد تومان در فاز اول در حال احداث است.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۸۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حلوا چی اظهار کرد: پروژه مذکور برای ۳ فاز برنامه‌ریزی‌شده که در فاز اول ۲۵ هزار تن فرو سیلیس در سال تولید می‌شود.

 وی افزود: در فاز اول ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است که تاکنون ۷۰۰ میلیارد با مشارکت بانک ملی و سهام‌داران شرکت سرمایه‌گذاری شده است.

 حلوا چی خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح زمینه اشتغال برای ۳۳۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود، در فاز ۲ و ۳ نیز به ترتیب ۲۵۰ و ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

 وی پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه را ۵۰ درصد اعلام کرد و توضیح داد: امیدواریم این طرح تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 گفتنی است، مدیرعامل شرکت فرو سیلیسیم و منیزیم به همراه فرماندار، رئیس صمت و رئیس شهرک‌های صنعتی شهرستان مه ولات از روند اجرای طرح شرکت فروسیلیسم منیزیم و آتین گناباد به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح صنعتی در جنوب خراسان رضوی در محل ناحیه صنعتی کوثر بازدید کردند.

 این طرح در زمینی به مساحت ۲۳ هکتار و ۲۰ هزار مترمربع زیر بنا احداث می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار